Når printeren din selv sier i fra til vårt servicesenter
En interaktiv utveksling av informasjon mellom printerne dine og vårt system for tjenesteadministrering når det er nødvendig med vedlikehold av høy kvalitet
CS Remote Care leverer moderne maskin-til-maskin-kommunikasjon (M2M) mellom bizhub-printere og Konica Minolta-tjenesteorganisasjon: Den eksterne forbindelsen formidler all relevant data i sanntid og varsler Konica Minolta tidlig om rutinemessig vedlikehold eller andre nødvendige tiltak, for eksempel for å utbedre et teknisk problem.
Via ekstern kommunikasjonsbane er det mulig å utløse automatiserte tjenester, for eksempel levering av forbruksvarer, og utløse oppgaver eksternt, inkludert tjenester som fastvareoppdateringer og enhetsinnstillinger. Via en ekstern skjerm kan veiledning og instruksjoner oppgis til sluttbrukere fra avstand. Nettportalen omfatter også grafisk og brukervennlig nettgrensesnitt med informasjon om printerens status og rapportering.
CS Remote Care-konseptet er Konica Minoltas garanti for maksimert systemtilgjengelighet. Nedetid av printere kan minimeres og produktivitetsforbedringer og rutinemessig vedlikehold planlegges i samsvar med brukerens arbeidsplan.
CS Remote Care - automatisk bestilling av service og toner
Overvåking
- Sikker tilkobling
- Enveis/toveis kommunikasjon
- Omfattende overvåking
- Samling av sensordata fra produksjonsprint systemer og tilleggsanalyse
Sentralisering
- Effektiv overføring av informasjon
- Ingen installasjon kreves for de fleste av kommunikasjonsmetodene
Automatiserte tjenester
- Direkte tellerstand
- Automatisert bestilling av forbruksartikler
- Ingen behov for manuelle servicehenvendelser
Enhetsinnstillinger
- Tjenestemenyer
- Ekstern fastvareoppdatering
- Ekstern støtte