Mer enn bare søk -administrer og bruk data
Go beyond search — act on data

Gjør medarbeiderene sterkere med kunnskapsfunn
Dokumenthåndtering: Når brukerne har foretatt et søk, kan de se gjennom de hentede dokumentene ved hjelp av forhåndsvisningsfunksjonen i foretrukket visning, og dessuten kjøre et separat søk i vinduet for dokumentforhåndsvisning. En rekke verktøy lar brukerne se gjennom de forhåndsviste dokumentene og arbeide med dem ved å:
- legge til merknader og notater – for eksempel for å utheve viktige setninger, avsnitt eller bilder med tanke på senere bruk
- bruke tagger for å spare tid ved å organisere og kategorisere dokumenter for rask og enkel henting og umiddelbar tilgang til data fra tidligere dokumentgjennomganger
- legge til dokumenter som er funnet, på en kronologisk tidslinje
- uten å endre originalene De kan også eksportere forhåndsviste dokumenter til Word, Excel eller PDF, med alle tagger, merknader eller notater de har lagt til, samt filbaner til originaldokumentene
Kunnskapshåndtering: Ved hjelp av dokoniFIND kan brukerne kuratere kunnskapen i dokumenter og filer, slik at senere søk gir raskere tilgang til viktig innsikt. Hvis en dokumentsamling skal sorteres eller reduseres, gjør dokoniFIND det enkelt for brukerne å markere hvilke dokumenter og data som er relevante for et bestemt brukstilfelle, og hvilke som ikke er det. Dette sammen med muligheten til å organisere dokumenter kronologisk gjør det mulig for brukerne å få en mye bedre forståelse ut av informasjonen.
Enkel og effektiv søking og navigering: dokoniFIND har søkepresiseringer, slik at brukerne enkelt kan hente og navigere i relevante data. Blant de mange presiseringene finner vi filtyper, filplassering osv. Den nyeste dokoniFIND omfatter også avansert uttrekk av NLP (Natural Language Processing). Dermed blir alle personnavn, steder og organisasjonsnavn hentet ut fra teksten i alle dokumentene og gjort tilgjengelig.
GDPR og rapporteringsmodul: Tilleggsmodulen dokoniFIND Insight støtter GDPR-samsvar ved å opprette rapporter basert på alle indekserte data. Dette er spesielt nyttig når du trenger å finne og dokumentere filer og data som inneholder personlig identifiserbar informasjon (PII).
Enklere IT
Ingen forstyrrelser: La data bli værende der de er. Ingen rotete konvertering, integrasjon, migrering eller egendefinert koding er påkrevd. dokoniFIND kan finne og hente filer i hundrevis av formater i tilkoblede databaser, uansett hvor de befinner seg, i sanntid.
Sanntidsindeksering: dokoniFIND holder indeksen oppdatert i sanntid.
Enkel skalerbarhet: Start i det små og oppskaler raskt til et hvilket som helst volum av filer og data og et ubegrenset antall brukere, uten tilpasset utvikling eller integrasjonstid.
Integrert sikkerhet: Applikasjonen overholder de sikkerhetsløsninger du allerede har på plass, og sikrer at brukerne bare får tilgang til det innholdet de har tillatelse til å se. dokoniFIND leveres fullt integrert med støtte for Active Directory eller Azure AD. Det betyr at hvis sikkerhetsrettighetene til en bruker endres, blir dokoniFIND automatisk oppdatert.
HTTPS som standard: Gir deg kontroll over bruker-ID-er, og gir sikrere autentisering.
Alltid oppdatert: Du drar nytte av kontinuerlige utgivelser og automatiske oppgraderinger, slik at du alltid bruker den nyeste versjonen av dokoniFIND, og eventuelle nødvendige sikkerhetsoppdateringer aktiveres automatisk.
dokoniFIND
Søk med dokoniFIND
1. Søk etter ekspertise. Søk enkelt gjennom CV-er, følgebrev og all korrespondanse med HR- eller ansettelseskandidater.
2. Søk etter leveringskvitteringer. Søk enkelt etter leveringskvitteringer mens Accounts Payable verifiserer fakturaer for betaling.
3. Søk etter tidligere RFP-svar. Hvis du må by på arbeid eller svare på en RFP, kan du raskt finne svar gitt i tidligere forslag.
4. Søk i bildefiler. Fotografier, skjermbilder, tegninger og andre bildefiler (f.eks. CAD, PDF-er) som inneholder tekst er lett søkbare.
5. Søk etter personlige eller sensitive data. Ved å bruke dokoniFINDs persondatauttrekkere kan du umiddelbart identifisere om noen personopplysninger ligger i et datasett. Dette inkluderer førerkort, kredittkortnummer, passnummer osv. *Valgfritt, dette krever en tilpasset installasjon av våre profesjonelle tjenester.
6. Søk etter beste fremgangsmåter og maler. Filer merket som eksempler på beste praksis eller standard skjemamaler kan enkelt identifiseres ved å bruke dokoniFINDs tagging-funksjonalitet. Finn og se gjennom rettstvister eller due diligence-dokumenter.
7. Søk i e-postvedlegg. Finn enkelt informasjon som aldri ble lastet ned og arkivert. Mye informasjon ligger i ansattes e-postbokser.
Identifiser raskt alle dokumenter og korrespondanse som er relevante for en kundeklage eller juridisk forespørsel.
dokoni FIND: finn dokumenter og informasjon som du trenger
Den omfattende bedriftssøke- og indekseringsapplikasjonen dokoniFIND hjelper brukere med å få tilgang til informasjonen de trenger, uavhengig av formatet eller depotet det befinner seg i. Den arbeider fra ett enkelt tilgangspunkt på tvers av alle applikasjoner, abstraherer innhold fra forskjellige datasiloer og fanger det opp på et sikkert sted. felles indeks, som umiddelbart viser alle resultater en bruker er autorisert til å få tilgang til. Du må bare vite hva du søker etter og ikke hvor du skal søke etter det.